Sabtu, 27 April 2013

drama teks - friends beside you scene 2


Tittle : " FRIENDS BESIDE YOU "
Cast : 
1. Aspianur as dany (detective)
2. Suprih rahayu as avril (detective)
3. Hesti samsulistia as titan (detective)
4. Ita retno as Eiran (a famous singer / victim)
5. Rini apriani as ciela (make up artist for eiran / a murder)
6. Maria ulfah as aika (titan's friend)
7. Nurul liyani as finniand (a waiters artist)

---original script-----

Scene 2

Ciela : hey, eiran which one do you like? A black or blue one?
(hey eirang mana yang kau suka, yang hitam atau yang putih)
Eiran : use your brain. Im beautiful and it always match for use everything
(pakai otak mu, aku ini cantik dan selalu cocok menggunakan apapun)
Ciela : -__- its too over, okay i decided that you have to use the blue one, its like a beautiful blue diamond in the dark night
(itu terlalu berlebihan .. Oke aku putuskan kau harus memakai yang biru, ini seperti intan biru yang cantik ditengah kegelapan malam)
Eiran : fufufuf,u smart
(pintar)

Suddenly the door have open by a young girl

Eiran : heyyy, maid ! What are you doing here? Dont you have a decency for knocked my room before huh??
(heey pelayan, apa yang kau lakukan disini? Tidakkan kau punya kesopanan untuk mengetuk ruangan ku terlebih dahulu?)
Finniand : umm.. Sorry. But i always entered the room in this time like before right? So i think its not to be suprised you
(umm maaf, tapi aku selalu memasuki ruangan ini pada jam segini kan? Jadi ku pikir kau tidak akan terkejut)
*bowed down*
Eiran : what ever what you said. I dont want to see you again. Youre suspendet now for suprised me
(terserah dengan apa yang kau katakan, aku tidak mau melihat mu lagi, kau dipecat karena mengagetkan aku)
Finniand : im really sorry for this, but please dont suspendet me. I still have a collage bussines that must be paid everymonth
(aku benar benar minta maaf, tapi tolong jangan pecat aku, aku masih punya urusan kuliah yang harus dibayar setiap bulang) *begin for cried*
Eiran : go away no !!!
(pergi sekarang)

Suddenly another person came to the room with panc

Aika : whats going on? What is the roaring here?
(apa yang terjadi, apa yang ribut ribut?)
Ciela : finniand have suprised our artis, eiran lautner. And she want to suspendet this maid
(finniand sudah mengagetkan artis kita, eiran lautner dan dia ingin memecat pelayan ini)
Aika : huuffftt. Cmon eiran. Dont be stubborn like this, it just a little trouble. Let me tell you that we have a many many many maid here. But only finniand that can make a sampanye tower and pour some beer for our luxuriant guest with highclass mode for your lunching album next week. Please, dont make a trouble again
(huufftt.. Ayolah eiran. Jangan keras kepala seperti ini. Biar aku beritahu kamu bahwa kita punya banyak pelayan disini, tapi hanya finniand yang bisa menuangkan beer kepada tamu mewah kita dengan gaya yang highclass untuk launching album mu, tolong jangan buat masalah lagi)
Eiran : okayy okay okay.. You save now. I mean now is just for now
(okay 3x, kau selamat sekrang. Yang aku maksud sekarang adalah hanya untuk sekarang)

Finniand just bowed her head down and suddelny a single tear have rolleddown in to her chubby cheeks.

Aiko : its okay, .. Eiran is our money sourche so i cant blame at her sorry
(tidak apa apa, eiran adalah sumber uang kita jadi aku tidak bisa menyalahkan padanya... Maaf
Finniand : ah its okay, *smile and wiped her tear*
Aiko : *tapped at her shoulders*.. Thx, just forget it and it will be succes
Finniand : umm.. i hope it so

Tidak ada komentar:

Posting Komentar